Grattis

Grattis Daniel som ska bli pappa !
             Mamma som ska bli mormor

             Pappa som ska bli morfar

             Ida som ska bli moster

             Charlie som ska bli hundmorbror

             Tomas som ska bli farfar

             Ann som ska bli farmor

             Totte som ska bli farbror

             Kevin som ska bli farbror
             Casper som ska bli faster

             Farmor som ska bli gammelfarmor

             Mormor som ska bli gammelmormor
            Anna som ska bli gammelfaster, haha det låter gammalt :D
            Eddie, Emmie o Joel som ska få kusinbarn
            Mia som ska bli gammelmoster, aaaaaaaahhhhhahhhhhh
            Daniels alla kusiner som ska få kusinbarn
            Peter som ska bli gammelmorbror
            Mats som ska bli gammelfarbror
           Daniels morbröder som ska bli gammelmorbröder :D haha

            


Kommentarer
Postat av: Gabbi

1000 1000000 Grattis till Er!!!!

Kramen

Postat av: Mia

Ska Casper bli faster?? :)

Ska bli så kul att följa er resa på nära håll!

Kram

2009-04-23 @ 07:52:57
Postat av: Mamma

Å tack så mycket!! Jag e så lycklig o så glad, kan inte beskriva!!

Älskar dig av hela mitt hjärta!

Kram på dig, mamma (mormor)

2009-04-23 @ 08:42:44
Postat av: Faster Anna

Och GRATTIS till dig som ska bli mamma !!!!



Dessutom så kommer dessa barn ha en väldigt ung gammelfaster, så det så.

Ser fram emot att få sitta barnvakt :)

Gammelfaster kan man räkna med !



Kraaaam

2009-04-24 @ 15:31:58

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback