Jaha, update

Ja som ni märker sitter jag inte här så mycket längre.
Det är mycket med mitt liv ibland..
Jag har inte hunnit eller orkat sitta här, o inte orkat eller hunnit träna..

I helgen var det fullt upp :

Fredags:
Seriefinal i innebandyn.. Om allt gick rätt för CL98 så kunde dom flyttats upp i division 1. Men inget gick deras väg. En tredjeplats i division två är inte dåligt !!
Dom förlorade matchen i fredags med 11-5 mot serievinnarna Ljungby..

Lördags:
Jag var inne på jobbet och gjorde brollöpstårta (utställning, tävling, till bröllopsmässan på slottet)
Jag, lillasyster, D o Totte var o bowlade, jag kom sist. otur, som vanligt =/

Söndags:
Jag fick inte ha sovmorgon, klockan ringde vid åtta o det var bara att pallra sig upp. Surt men sånt är livet.. Bakis o seg som fan !!
Var på slottet hela dagen. Dela ut provsmaker o tittade på allt fint, allt från smycken, brudbuketter till kläder o skor..
Kom sedan hem vid fem, helt slutkörd...

I veckan var det jobb som gällde igen...

Igår var jag o provjobbade på Ekelunds City där jag ska börja jobba framöver !
Jag ska inte baka alls längre.. (Känns lite surt)
Jag ska jobba i kassan både på Ekelunds o Ekelunds City.
Jo det känns väl ändå rätt bra.. skönt att slippa dom tidiga mornarna iaf !
Roligt att träffa människor, om dom e trevliga vill säga !!


Idag publicerades det i Östrasmåland vilket konditori som hade vunnit bröllopstårtstävlingen.
OCH DET VAR VI !!!
SÅ JÄVLA ROLIGT !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag sa, du e bäst! Kram mamma

2008-03-05 @ 17:42:25
Postat av: Gabbi

Grattis grattis!!
Ha en alldeles underbar fredag!
Kramen


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback