Goda Nyheter :

Vi har köpt hus !!
Tänka sig, vi la högsta budet på ett hus i Vassmolösa, dit jag aldrig kunde tänka mig att flytta på ett par veckor sen, Det mysigaste huset i byn !

Vi vann budgivningen utan att blinka, det evig letandet är slut. Förra veckan trodde jag aldrig att vi skulle få ett hus. Vi har inte letat så där värst länge. Bara kollat sådär..

Man har väl inte fattat det riktigt, men så är det !

VI flyttar 1a juni !! Det blir väl inflyttingsfest lagom till D:s födelsedag.

Tyvär har jag inga bilder o det var borttaget från hemnet nu.
Det är vitt med blå dörrar, 105 kvm, 3 sovrum på övervåningen, vardagsrum, kök o matsal på nedre våningen. Dubbelgarage med fjärrstyrda portar. Längtar bara tills vi får flytta in nu. Jag åker förbi det nu någon dag o tar kort på utsidan så ni får se..

Glad påsk på er !

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj sofie grattis till huset shiit nu är du allt vuxen!!!=) Läste i tidigare inlägg att du ska börja på ekelunds city kommer förbi nån dag saknar dig ju och det var allf för länge sen vi sågs!!

puss o kram och glad påsk såklart!

Postat av: Gabbi

Grattis!!

2008-03-24 @ 08:50:47
Ni hittar mig här: http://www.mamsen71.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback