sista dagen i veckan

Fyfan vad veckan har gått fort...
Man hinner ju inte med något alls längre.
Tänk om man kunde förlänga dygnet. Fast hur skulle de fungera ?
Ibland på dagen är det mörkt ? o ibland solsken ???
Det skulle funka för mig !!

Varför har alla människor blivit så stressade ?
Eller är det bara jag som uppfattar alla som stressade ?
Är det för att jag har kommit upp en nivå, blivit lite äldre ? eller är det världen som blivit stressad ?
Detta måste få en  ändring, gör arbetsdagarna kortare kanske ? Fast med samma lön !
Hmmm...

Något att fundera på..
Har det alltid varit så här ?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Låter tänkvärt! Tyvärr så har nog vi blivit mer stressade, det är fler måsten idag, tror jag. Vi måste vara med på mer och ha mer. Vara uppdaterade på mer, hela tiden.
Jag har blivit med ett stressmoment mindre o det är att jag har tagit bort nummerpresentatören! Har någon ringt o sökt mig när jag inte var hemma så får de ringa igen eller ringa på mobilen. Och jag behöver inte bry mig om vem o när någon har ringt! Känns jättebra! Kram mamma

2008-01-27 @ 12:03:06

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback