Heeeej på er !!

Nu är jag här igen, det var ett tag sen..

Första inlägget detta året. Bättre sent än aldrig..

Detta har jag gjort sen jag skrev sist:



- Sovit på flygplatsen i Köpenhamn och i Sthlm i väntan på flyget till Thailand som var försenat med ett helt dygn..

- Varit i Thailand två veckor, helt underbara två veckor. Vi firade både jul o Nyår där, eller så mycket firande var det inte.. Det var semester med mycket sol o bad !! Det bästa två veckorna på mycket länge ! Längtar tillbaka varje dag !

- Bajsat iaf en gång om dagen minst...

- Jobbat en massa (som vanligt)

- Börjat träna på nautilus (tränar iaf varje dag..)

- Umgåtts en massa med Mia o Peter !!

- Sovit

- Åkt tåg till Johanna

- Partat med Ida

- Blivit trött på mitt jobb

- Lagat massa god mat

- Ätit massa färsk annanas

- Inte skrivit ett ända inlägg på min blogg

- Gjort en massa semlor !!

Listan är lång och om jag sitter kvar längre blir den ännu längre..
Jag lovar att jag ska försöka skriva lite oftare, om jag orkar !!
Nu ska jag dricka lite kaffe med MIA !
Trevlig helg på er !
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM



 


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback