Trött idag...

Har jobbat mellan halv 4 och halv två idag... Blää..
Det har blivit riktigt mycket att göra nu, har folket inget bättre för sig än o fika en fredag ??
Det är lattjo att det alltid är något att fira. Vad firar folk idag ? att det är helg ??
Förra helgen firade ju alla att det var löning, då var det mycket . Men denna helgen ?
Jag ska jobba imorgon också.. Det lär ju vara lika mycket folk som ska fika imorn med ?? Varför allt detta fikande på gosaker ?

Man kan väl fika på fruktdrinkar o de istället ? Mycket nyttigare o mindre att göra för mig, mycket bättre...
Fast visst är det roligt att alltid ha något att göra på jobbet. MEN det är inte roligt att ha röven full hela jävla tiden...

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback