Lördag !

Fint väder, solen skiner.

Idag har jag jobbat, det gick över förväntan, lördag är så jävla stressigt, med lite hjälp av en praktikant klarade jag det galant ! Så nu alla fikasugna, ÅK TILL EKELUNDS O TA EN FIKA !

Nu sitter jag hemma hos Mia o Peter, D ska spika tak o jag o Mia ska till IKEA o handla rester till deras kök. KUL när det håller på att bli färdigt, det kommer bli sååååå fint :D

Melodifestivalen ikväll, det ska man väl se på.. Rolig underhållning med Luuk !

Syrran är o klipper sig, hoppas det blir nice, du är ju så snygg i vilket fall ;)


Jag har blivit omflyttade på jobbet, skriver mer om det senare, nu är det lite vila som gäller.

KRAM SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en skön lördag, det e du värd! Puss o kram, mamsen

2008-02-23 @ 14:59:17
Postat av: Anonym

God morgon min sköna! Ville bara önska dig en skön o härlig dag, idag när du e ledig! Puss , älskar dig/ mamsen

2008-02-25 @ 09:13:19
Postat av: Gabbi

God morgon gumman!!
Jag önskar dig en superbra onsdag!
Kramen

Postat av: lie

håller du på att omflyttas än. nu får du skriva vad som händer.kram lie

2008-02-27 @ 21:15:44
Postat av: Gabbi

God morgon!!
Dax för lite update va?
Ha en alldeles underbar fredag!
Kramen

2008-02-29 @ 07:33:33
Ni hittar mig här: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Anonym

Bröllopsmässan 080302
Grattis till dig för att du är så duktig och ha gjort länets vackraste bröllopstårta!
Du är bäst, gumman! Kram mamma

2008-03-05 @ 13:18:13

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback