Nice !!!

Jag vet att ni kommer att tycka att jag är konstig...
men jag tycker att det är så jävla skönt att helgen är över.

Jag har jobbat hela helgen, o när jag inte har jobbat har jag bara sovit..
Idag iofs har min D o jag varit hos Mamma o Pappa o ätit världens godaste chili con carne.
Det var jag verkligen värd pappa, TACK SÅ JÄTTEMYCKET !!

Jag är bara ledig imorn, SOVMORGON !!!
Förlåt att jag inte uppdaterar så ofta men jag hoppas ni har förståelse för de..
När man inte jobbar vill man ju inte bara sitta vid datorn hela tiden som ni andra bloggare kanske gör..
Jag föredrar då hellre att åka till mina kompisar o alla nära o kära !!

Jaja, nu är det sovdags igen.. Jag är riktigt trött på att vara trött ska ni veta.

Hoppas att NI har haft en bra helg iaf !!
KRAAAAM o D

Kommentarer
Postat av: SH

Vad jobbar du med?

Postat av: SH

Sov så gott!

2007-09-30 @ 20:07:11
Ni hittar mig här: http://sierraholden.blogg.se
Postat av: alexandra

skönt att helgen är över? shiit jag önskar att helgen va på en vecka jag ^^ vad jobbar ud me :P

2007-09-30 @ 20:07:58
Ni hittar mig här: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Mia

Saknar dig ju :-(
Kanske kan ta en lunch imorron när du är ledig?
Jag hör av mig!
Puss

2007-09-30 @ 20:52:12
Ni hittar mig här: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, det kan vara jobbigt att jobba helgen, speciellt med dina tider du jobbar! Men i morgon är ju du ledig, va skönt! Sov gott, o puss på dig! Kram mamma

2007-09-30 @ 21:26:17

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback