Konstig man

Hoppas att ni har en trevlig helg.

Idag har min D o jag varit hos svärmor. D hjälper sin mamma o göra iordning i deras källare, dom ska något slags lyx- avslappningsrum där nere med jacuzzi. dusch och träningsgrejor där nere.

och Pappa, jag o Ida har varit på stan o ätit idag. Finmat :D Mysigt ! Tack så mkt pappa, det är aldrig fel att bli bjuden på så fin mat.

Efter vi ätit lite gick vi en runda på stan.
Vi såg en konstig människa som gick med ett traskigt gammalt fult parraply (antagligen för att dra åt sig uppmärksamhet). Precis när vi passerar denna människa stannar han till o lägger av världens brakare. O vi kunde absolut inte hålla oss så vi börjar asflabba o jag skrattar fortfarande åt denna konstiga typ.

Jag tror att det var något skämt för han gick där fram och tillbaka och på en bänk lite längre bort satt det några män som jag tror var hans kompisar....

Och mamma, jag hoppas att du har där uppe i huvudstaden med alla dina vänninor !!
Jag saknar dig.

Jag skriver väl imorn med.
Ha en fortsatt bra helg
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa berättade om människan och han skrattar fortfarande! Jag har haft en kanonbra helg i Stockholm! Puss, älskar dig

2007-09-23 @ 21:29:41
Postat av: Mia

Fan jag har ju sagt till Peter att han inte ska prutta offentligt ;-)
Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback