Ikea

Jag o D åkte till Ikea igår. Vi tänkte att vi skulle ta det innan vi åkte på Lillasysters match så vi kunde äta lite lunch på Ikea också. Maten där är ju inte helt fel.

Jag såg fram emot Ikea, jag hade ju inte varit där på skitlänge.
Det var lite småsaker som jag hade behövt köpa också.

Vi kom inte längre än till köken, det ligger precis i början, så började vi tjafsa om hur vårt kök skulle se ut i vårt hus. Som vi inte ens har eller vet om vi ska ha..

Han gick framför o jag gick sakta bakom.
Båda lika tjuriga.

Det blev inget handlande på Ikea den dagen, inget tittande och ingen lunch.

Älskling, vi får prova snart igen o hoppas på att det går bättre nästa gång.
Töntigt bråk när båda vägrar att ge sig.
Värdelöst !!!
Killar ska krusa, tycker ni inte det ?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, därav munterheten på matchen! Jag var lite förvånad att du inte köpt något på Ikea, då förstår jag! Men lilla gumman, har du inte lärt dig någonting av mig! Stå på dig, du lär dig snart! Kram mamma

2007-09-17 @ 19:58:32
Postat av: peter

Ha hahahahahahahaha sluta bråka om allt hela tiden!!! gör istället så att D får bestämma allt i vissa rum och du får bestämma allt i andra rum.
Köket DU Badrummet HAN osv osv osv Lycka till

Postat av: peter

jobbade bara kl 12-16 idag ni e sååååååå välkomna vilken dag ni vill men onsdag kväll ska vi på föräldra möte ring innnan vi hörs

2007-09-18 @ 19:19:55
Postat av: Gabbi

Oki..jag förstår nu varför ditt "HEJ" va så kort å koncist...Hahaha..håller med mamma din..STÅ PÅ DIG!! Kolla på oss, 2 mästare..de gäller att få dom till att tro att det e deras egna förslag förstår du...
Ha en fin dag!!

2007-09-19 @ 07:35:07
Ni hittar mig här: http://www.mamsen71.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback