Fredag :D

Äntligen fredag och helg igen.
Nu sitter jag hemma hos Mia o Peter (som vanligt) o chattar lite med Totte, saknar ju dig som sjutton !!

Jag försöker fördriva tiden medans dom sitter där inne på sina fina arslen o käkar glass med världens godaste sås. (Noisette) eller hur stavas de ?!
Man är ju inte lite sugen. Dom kan vara glada för att dom inte har så lätt till att få fetrövar.
Jag sitter här o det bara vattnas i munnen. mm vad gott det skulle vara.

Att vissa kan äta vad som utan att gå upp i vikt är fuskigt !
Själv behöver man tänka på vad man äter jämt.

Livet är orättvist, sen dör man.

Kommentarer
Postat av: Fetröven...

hahaha det var det värsta sluta nojja och kom o käka lite noisette du me Vassssssse goooooooooo


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback