Nu vet jag vart han är hela tiden !!

Som sagt så har jag jobbat hela helgen.

I fredags så bestämde sig min D att han skulle åka till sin morbror o ta några öl. Jag skjutsade honom dit vid sjutiden sen gick jag på innebandy o var inte hemma förrän klockan var tio. Då ringde jag D o kollade så allt var bra o sa god natt o jag sa även då att du kan väl vara hemma innan tre iaf (eftersom jag åker då..).
Han svarade att självklart är jag de.

Jag vaknade hysteriskt klockan ett o så ringde jag honom för att se vart han var..
Han svarade inte. Jag fick panik, jag ringde till hans morbror - inget svar.
Jag fick inte tag på den jäveln.
Jag körde runt o letade som en galning.
- Vart fan kan han vara ???

När klockan blev tre och jag fortfarande inte hade en aning om vart han var så åkte jag till jobbet.
Jag sket helt enkelt i han. SJÄLVUPPTAGNA IDIOT tänkte jag.
Imorn tar jag mitt pick i pack o drar, tänkte jag. Varför ringer han inte...

När klockan blev halv 4 ringde han: Vart är du älskling ? Börjar inte du klockan 4 ?
Jag: Vart fan har du varit ? Jag har varit så jävla orolig, har inte kunnat sova. O vart är din mobil ?
Han: Jag har inte velat ringa o väcka dig. Jag glömde min mobil hos Simon (hans halvbror). Ta det lugnt jag är hemma nu.
Jag: vad har ni gjort då ?
Han: Vi har bara varit ute på puben.
Jag: Tack o lov att du ringde !!


Fyfan vad orolig jag var. Han trodde ju att jag sov..
Värdelöst ! Glöm aldrig mer din mobil..

http://www.sat-gps-locate.com/english/index.html

Med denna länken jag hittade hos Gabbi vet jag alltid vart han är, BARA HAN HAR MOBILEN MED SIG !!!


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback