Pappa fixar allt !

Idag skulle mamma slinga håret på mig. Jag tänkte att jag skulle ha några ljusa slingor i mitt blonda hår. Vi hade lite kort om tid för att hon skulle på bingo så hon han bara ta ut slingorna (tack för det !).
Min lillasyster är så jävla rädd för att göra fel så pappa fick lägga i blekningen..

Åh nu sitter jag här och väntar på att det ska verka. Och hoppas på att allt kommer se normalt ut imorn !

Nä , detta blir nog bra ska ni se ! Pappa är ju en riktig klippa !

O Tack mamma för hjälpen iaf.. och förlåt för att jag inte torkade det ordentligt..
Hoppas du vinner på bion nu !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ledsen att jag inte hade mer tid, bingo du vet, hoppas det blev bra iallafall! Din pappa är duktig! Haha! Puss o kram/ mamsen

2007-05-10 @ 12:57:06

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback