Utmaning


Har blivit utmanad av 
Mia :

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

1.Jag parkerar alltid långt ifrån så man får gå en liten bit.

2.Jag biter på nagelbanden. Blä !

3.Jag bajsar små harpluttar som inte alltid går att spola ner.

4.Jag börjar jobba kl 5, trodde själv aldrig jag skulle orka det.Strongt !

5.Jag drömmer mig tillbaka till den tiden jag gick i skolan.

6.Jag vill vara alla till lags, men det går inte.



alla har redan fått utmaningen jag tänkt skicka till

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå harplutten du får poopa på rymdtoa med väääärsta suuuuuuuuuuuuget istället no more pooping in kulltorp! så det så hihihi

Postat av: Mia

Jag håller med!! Vill inte ha dina harpluttar flytande i min toa haha.

Puss & Kram

2007-03-08 @ 23:11:08
Ni hittar mig här: http://studentmamma.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback