Sommartid

God Söndag alla !

Imorn blir det jobba igen, helgen går ju förfaan skitfort, man hinner knappt blinka så är den över. Det är skönt att att veckorna pckså går fort iaf. Tur att man har ett jobb att gå till, då går tiden mkt fortare. Jag är mycket tacksam för detta, snart helg igen!

Nu siiter man hemma hos svärmor, snart blir det middag, det är ju aldrig fel att bli bjuden på middag !
Fast det har man ju blivit hela helgen..

Nu blir det allt ljusare hela tiden och en hel timma förlorade vi inatt..
Jag har en väckarklocka som är digital, den ställer om sig själv. Så idag på morgonen när jag vaknade trodde jag att jag hade sovit jättelänge, de hade jag ju inte. Om det hade varit igår vid samma tid så hade det ju varit en timma mindre.. FÖRVIRRAD !!

Världens bästa lillasyster spelade innebandy idag igen.. Silver är ju skitbra !

KRAM TILL ER ALLA o ha en trevlig söndag


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja vi bara väntar på en middags inbjudan ;-)
Vi vill dock inte ha Daniels ugnstekta gädda!
Pussar o Kramar
Mia Lång Röv Skåra ;-)


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback