Min spalt :


Idag har mr D och jag varit o tittat på en lägenhet. Just nu bor vi en bit från stan, denna lägenheten ligger rätt centralt. Det är en mycket mysig våning, man hör inget ljud från grannarna eller utifrån, balkong, badkar, stor kyl o  frys.. Den vore perfekt för sambon o mig !! Vi ska ringa o ge besked till hyresägarn imorn, vi vill ha den. Förhoppningsvis är det bara vi som vill det ! Det var bara ett par till som hade tittat på den... HOPPAS, HOPPAS !!

I helgen
är det fullt upp. Vi ska till Gamleby imorn, Mr D´s farmor fyller 60 så det blir kalas !!
Det är ju fair play cup i helgen också, älskade syrran ska spela, hoppas ni vinner hela skiten, det ska väl inte vara så jävla svårt !? Eller vad säger du pappa ?

image44


Nu är det sängdags, jag ska gå upp tidigt imorn, lika tidigt som jag har gått upp resten av veckan, halv 4. Jag börjar ju jobba kl 4. Jag fattar inte själv hur jag orkar. Jag trodde aldrig jag skulle göra det men tydligen... Man vänjer sig tydligen till slut. Trött är jag iaf när jag går upp, jobbigt är det att stiga upp ur sängen och jag går nog på något energisparläge... blä. Jag är jämt trött..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller tummarna att ni får lägenheten! Puss o sov gott, syns i morgon, kram mamma

2007-03-29 @ 21:30:39
Postat av: Gabbi

Hoppas, hoppas att ni får lägenheten,, ska hålla tummarna hela dagen!! Kör försiktigt till Gamleby!! Å hälsa Mr D

Kram på dig lilla gumman

Postat av: Anonym

älskar dej sömntuta syns i mon....mr D

2007-04-01 @ 22:12:08

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback