Idag :

Skönt med söndag idag. Jag har varit ledig idag, jobbade igår, så jävla gutt att vara ledig !
I vanliga fall jobbar man hela helgen...

Det var fint väder igår när man jobbade och idag har det varit lite molningt, TYPISKT.
Men det har varit en utedag idag, en dag i trädgården (D's mammas trädgård).

Vi grillade, det var mumsigt med grillat, längtar så till sommarn !

image38

Och HELA dagen har man gått o väntat på att klockan blir 8 så  man kan se på Playa del sol, så är det inte idag, det är skit-melodifestivalen-dagen-efter. Jävlar skit ! HELVETE !

image39

Det bästa med söndagar är ju Playa del sol.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja jag blev oxå deppig!!

Får kolla på Rocky & Drago istället!

Kram

Postat av: Anonym

Ja, attans oxå. Får vänta en hel vecka till!! Kram mamsen

2007-03-11 @ 20:58:34

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback