Hej igen gott folk

Internet hemma hos oss har inte funkat rikigt som det ska..Varje gång jag ska uppdatera min blogg har det ballat ur fullständigt, tråkigt !

Skönt med lördag idag iaf !! Jag är helledig, överlycklig.. Igår tyckte Johanna, min bästis, att jag skulle följa med ut men usch, man förstör ju hela helgen. Jag hade ju både varit dålig idag och i morgon. När man går ut med henne är det ju inte en lugn stund och sen är det ju dricka som gäller stup i kvarten, så fort man druckit upp blir glaset genast fullt igen..

Jag hoppas att du hade det roligt utan min igår Johanna.

Nu blir det tacos med världens bästa mamma, pappa o lillasyster, fyfan vad gott det ska bli!!! Skönt att bara ta det lugnt  nu när man är ledig !!

Igår var det en myskväll med Mia o Peter, vi åt naturligtvis kycklingröra och så tittade vi på Så ska det låta, Fredde Granberg är ju en riktigt rolig prick, han vill vi se mycket mer av !

Idag har man träffat sina kusiner, dom är för mysiga !!

Ida har gjort sin debut i A-laget idag, roligt ! Kul att se hur fort du utvecklas. Snart är du i eliten.

Det var min helg de.. imorn vet jag inte vad som händer, man får ta det som det kommer. KRAM PÅ ER ! 

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback