Lite scary !!!




I helgen har vi bara myyysst !
Fredag-Lördag var vi hos världens bästa kompisar. I deras sommarstuga o mös, i regnet..
När det var regnuppehåll gick vi en runda där i området o J som har varit där varje sommar tyckte att vi skulle gå till ett läskigt hus som hon var i o rotade när hon var mindre.
Hon hade inte vågat sig dit på ett par år så vi pallrade oss dit. (jag trodde inte det skulle vara så läskigt som det var..) Uuuuhhhuuuu
Jag är så fruktansvärt rädd för såna otäcka saker.. BLÄ !

Det var rätt långt dit, man fick passera förbjudet-skyltar,
 gå i högt gräs, långa grusvägar, klättra över stenmurar... Och när vi väl var där gick vi in..
det var bara en hasp på dörren så inte var det svårt att komma in.
Precis innanför dörren låg det en jättegammal Barometern och det hängde en jättegammal, dammig Kavaj *scary*
Sen kom vi in i köket, dammigt o väldigt väldigt gammalt, ett bord och några stolar..
på bordet stod det en flaska o ett fat...
Sen gick vi vidare in i typ allrum, det var inte mycket möbler..
Då gick jag ut. Läskigt...
D o J var kvar i huset dom kollade runt lite till...
J som har varit där förut tyckte inte att det var så läskigt. Men jag kan inte sova efter sånt, jag tycker det är skitläskigt...
Hon berättade att det var en barnsäng på övre våningen och en massa fina gamla kläder.
Nästa gång vi åker dit måste jag våga mig in!!!
Fönsterna är igenspikade så det är mörkt där inne så vi får ta med oss ficklampa..
Jag vet inte om jag tror på spöken och så.. Grejerna som var där inne var precis lika dant som det var sist hon var där.. såå.. det är ju inget som flyttat på sig..
image68
Tror du på spöken o sånt ?
Vågar jag mig in längre nästa gång ?
Vad hade du gjort ? Fegis eller Råcool ?



Igår var vi hos Mia o Peter...
tittade på TV o mös.

Och idag har jag varit o spelat BilBingo med Mamma, Mormor o Farmor. Ingen vann så det blir revanch på tisdag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spöken är snälla, de jag känner iallafall! Kram mamsen

2007-07-08 @ 21:33:42
Postat av: Gabriella

Hhhahahaha..jag e ju både spöke å häxa!! Å snäll!! Synd att det inte blev nån vinst..;)
Ha en bra dag!!
Kramar i massor


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback