Fredagen den 13e

Idag var det fredagen den 13e.
Är det någon som har haft en otursdag idag ?
Nu är ju klockan över 00 så någon otur har jag inte haft iaf.

Idag har jag varit med familjen o hälsat på min älskade farmor och hennes Olle. Vi åt kinamat och snackade SKIT !

Nu på kvällen har vi grillat med M o P Gertsson (snart). GOTTIT !

Snart är det Familjen Gertsson vi åker o hälsar på.
Bröllop den 25e augusti och ingen vet vart, ingen vet något alls. Inte äns bruparet själva.

Nu är jag trött så snart blir det hemfärd.
Borgholm imorn kanske. Sommarens stad !

Älskar min Lillasyster o mamma o pappa *D också!*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag blir det Borgholm o span på kändisar! Älskar dig också! Kram mamsen

2007-07-14 @ 13:31:18

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback