Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mia


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
Jag har tyvärr ingen bok i närheten...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En lampa

3. Vad såg du senast på TV?

Playa del sol.. de e roligt :D

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

7 kanske

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
sitter i soffan med min sambo, han ser på Vänner

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Var på kalas hos svärmor, sen hämtade jag bilen hos min mamma o pappa

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Roomservice

8.
Vad har du på dig nu?
Jeans, mjukiströja , underkläder

9. Drömde du något inatt? i så fall vad?

Nej jag sov som en stock !!!

10. När skrattade du senast?

I lördags på min 20års fest, FYFAN vad roligt jag hade !!!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
TV, Tavlor, hyllor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
ja, Pers dick

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
hmm ? meningslös !

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Göta Kanal 2.. den var roligt :D

15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då?

Allt jag vill ha :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag fiser rätt ofta, men de visste ni väl ?!

17. Tycker du om att dansa?

Jag älskar att dansa :D

18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp. flicka?

Hopp, eller vad sa du mamma ?

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ja, varför inte ? ett tag isf..

21. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Här är alla du känner !

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Ni som vill :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var lite rolig!! HiHi, kram mamsen

2007-02-13 @ 08:03:06

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback