Usch

Fasen var tiden går fort, det är redan måndag.. Jag har inte hunnit uppdatera på hela helgen. Jag har jobbat och slitit, resten av tiden har jag sovit. Eftersom jag jobbade i helgen är jag ledig nu måndag p tisdag.
Idag sov jag till 11, rekord, jag gick o la mig vid 9 igår. Alltså sov jag 14 timmar, detta är inte bra. Men så satans skönt ! Jag var helt slut igår.
Nu är jag utvilad !

Nu blir det frukost :
1 ägg , med  kaviar
1 knäckemacka med ost
1 yoggi
1glas mjölk


Efter frukosten ska jag till Nybban o träffa världens bästa vän Johanna, vi ska gå på "stan", hoppas man hittar lite nya kläder !
Det ska bli roligt o träffa henne igen !

Uppdaterar om kalsongfärgen sen, jag vet inte den nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha det tycker jag och du hmmm kaviar luktar illa man kan äta utan det hihihihi

2007-02-26 @ 17:53:22

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback