Snygging

Maria, Det finns väl ingen snyggare än han ?


Snygging

Brad Pitt, William Bradley Pitt, född 18 december 1963 i Shawnee, Oklahoma, USA.

Om man hade haft chansen att få han.. mmm
(Min kille är världens bästa, jag skulle aldrig byta ut han, inte ens mot Brad.)

Men han är ju äldre än min Pappa.. Hur skulle det se ut om man skulle vara tillsammans med en kille som var mer än dubbelt så gammal som en själv ?

Hur stor åldersskillnad är ok ?
Det kanske beror på hur gammal man är. Om en tjej som var 15 skulle vara tillsammans med en 30 åring skulle jag se det som snuskigt, vad ser en 30 åring hos en 15 åring ???
Det är skillnad om en 50 åring är tillsammans med en 70 åring. Det är ju inte så stor skillnad när man blir äldre.

Vad tycker du ?


Kommentarer
Postat av: Mia

Beckham rules!!!!

Åldersfrågan är svår men jag håller nog med dig!
Båda måste iallafall vara "vuxna".
En på 15 och en på 30 känns ju sådär.

Kramiz


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback