Önskelista :

  • Det finns mkt fint på Ikea !

      Tex Prydnadskuddar , vita

                                                                     Nya gardingstänger behövs verkligen !

                                                                     Hatthylla och skohylla
                                                                     presentkort går bäst !

  • Kläder behövs också !
  • Jag och min sambo samlar på Lasse Åbergglas och Lasse Åbergs servis.

  • Möbler och dekorationer finns också fina på Em- och Miomöbler !!

 Det är jättesvårt , jag vet inte alls vad jag önskar mig mer, men hoppas att detta duger och att jag får detta :D jag uppdaterar när jag kommer på nått mer !

 Det är svårt att köpa grejor till folk som fyller år. För roliga presenter kolla denna sidan http://www.coolstuff.se/.


Kommentarer
Postat av: Mia

Utav mig får du en puss!

Puss ;-)

Postat av: Faster Anna

Önska på du...
Av oss får du paket... Vad det är i? Det får du se på lördag !!!

2007-02-08 @ 12:43:07

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback