Listigt

10 favoriter:
Färg:
Heminredning är det just nu svart och vitt som gäller
Mat: Salladen min älskling och jag gör, älskar jag !
Band: 250 kg kärlek
Film: saw, jag ser den aldrig mer ! Men riktigt bra..
Bok: Mossvikenfruar
Sport: Innebandy
Årstid: Sommar så klart !
Veckodag: Ledig Lördag !
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: klockan 7, kvällsmat!

9 "för tillfället":
Humör:
sliten
Smak: äcklig från korven jag åt på ikea
Kläder: svarta jeans, svarta strumpor, grå och rosa luvtröja, svarta trosor, svart bh 
Bakgrund: grått
Nagellack: inget
Tid: halv fyra, lite över
Omgivning: soffa, tv, Allis, fina tavlor mm
Irritationsobjekt: De fula gardinstängerna !

8 första (första alltså...inte nu):
Bästa vän: Ida !
Screen name: ?
Husdjur: Mindy, en katt
Piercing:
Förälskelse: på riktigt, Daniel !
Musik: spice girls !
Bil: mammas
Kyss: hmm, sebastian tror jag han hette

7 senaste:
Grogg
: I lördags !
Mat: korv på ikea, för två timmar sen..
Dryck: vatten
Biltur: mamma skjutsade mig hem
Kyss: idag på morgonen
Spelad låt: twisted sister - i wanna rock
TV-program: hur ett barn blir till på fyran igår..

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nope.
Brutit mot lagen: jag har väl kört lite för fort kanske ..
Blivit arresterad: NEj
Badat naken: ja :D
Varit med på TV: nej
Kysst någon du inte känner: näe

5 nej tack:
Kläder: kortkort
Mat: havregrynsgröt, bläää
Musik: sånt man inte kan sjunga med på...
Dryck: te
Personlighetsdrag: våldsam

4 saker:
Du gjorde igår kväll: bloggade , åt smörgåstårta, sov tidigt
Du kan höra just nu: Allis som springer runt
Du inte kan leva utan: min lillasyster
Du gör när du har tråkigt: sover

3 personer:
Du kan berätta allt för: daniel, Anna, ida, mamma, mia
Du tycker om: mamma, pappa, daniel, anna, ida, mia o alla andra så klart !
Du inte gillar: jobbida, såna som inte är självsäkra

2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: vår

1 önskan: hmm, att det snart blir varmt o sommar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN STOOOOR KRAM PÅ ALLA HJÄRTANSDAG !!!!

Kram Faster

2007-02-14 @ 07:35:55
Postat av: mormor

grattis puss o kram på alla hjärtansdag

2007-02-14 @ 16:23:51

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback