Längtar till sol o bad


Det är jättemysigt när det är så här mycket snö, det har snöat konstant i ett dygn, tur att det har slutat nu, det räcker gott å väl !
Men det är mysigare på sommarn, när det är varmt och man bara kan dra på sig sin bikini, linne och en kjol o dra ut i värmen. Fyfan vad gutt ! Jag längtar så till sommaren !
Nu måste man dra på säg långkalsonger, varma strumpor, varm jacka, min RÖDA mössa, halsduk, vantar mm.. JOBBIGT !
Nästa vinter åker vi till Thailand igen, det ska bli underbart, ett lite brake under vintern passar perfekt !


LÄNGTAR !

178690-8

Detta var i december när vi var i Thailand och red elefant , mamma, ida o jag , UNDERBART !!!

Kommentarer
Postat av: Mia

ett tips om ni vill att folk ska hitta till din blogg är att i url fältet på kommentarer lämna rätt adress ni skriver sofie.blogg.se istället för sofien.blogg.se

Postat av: Sofie

tack mia :D

2007-02-08 @ 18:42:25
Ni hittar mig här: http://sofien.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback