Jävulsvecka

Fan också !! Denna veckan blir inte rolig , semledagen på tisdag..
Jag jobbade över varje dag förra veckan, denna veckan lär bli värre. Det blir säkert 10-12 timmar varje dag. INTE ROLIGT !! Detta är för dom där jävla semlorna..
Till er som äter semlor:
Det är okej att äta semlor på semledagen men alla andra dagarna på året kan ni väl skita i det ? Annars är det ju ingen idé att vi har semledagen...

Å andra sidan , det är inte så konstigt att alla äter semlorna jag gör, Det är ju stans godaste !!

Semlor !

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du e som en semla, stans goaste!! Puss mamma

2007-02-18 @ 21:41:40
Postat av: Faster Anna

Jag har inte ätit en endaste semla än. Och det lär nog inte bli någon på tisdag heller. Så skyll inte på mig ;)

kram

2007-02-19 @ 10:07:50
Postat av: Gabriella

Håller med dig!! Att du gör stans godaste semlor!! Jag älskar semlor!! Synd att dom inte finns året om?! Kram på dig gumman...

Postat av: Anonym

Fast du gör stans goaste så tänker jag inte äta någon semla, för din skull! En semla mindre att göra!! Kram mamma

2007-02-20 @ 18:01:27

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback