IKEA

178690-31
När jag var på IKEA med Johanna och Elicia förra veckan såg jag att den här snygga lampan var för extrapris idag, (tokiga tisdagar) 149 :- annars kostar den 299 :-.
Så jag tog med mig mamma till IKEA idag för att köpa denna, och gissa, DEN VAR SKITSTOR, jag tänkte ha den i köket. Men det går ju inte, allt e förstört, min dröm , oh no !!! Den är alltså gigantisk ! Tur att det var ett visningsexemplar uppe ! Annars hade jag inte sett det förrän jag plockat ihop den.. TUR ! Men synd, jag ville ju ha en sån, fast mindre !
TUSAN !

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hej hopp.. det är anyggt med STORA lampor, det är liksom hela grejen.. köp den å häng den i vardgasrummet.. Ha det gott gumman å hälsa Daniel

Kram på Dig!! På alla Hjärtans dag!!

2007-02-14 @ 06:53:28
Postat av: Mia

Fan ni får flytta till en större lägenhet!! ;-)

Kramiz


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback