Alla Hjärtans dag

178690-32Igår var det alla hjärtans dag och då ska man verkligen visa att man älskar alla sin närhet. Eftersom att jag är konditor och jobbade 12 timmar igår orkade jag inte fira det på nått speciellt sett.. Jag hade tänkt och planerat allt, men det blev inte som jag tänkt mig. Istället direkt när jag kom hem åkte vi till Mia o Peter och åt makaroner och falukorv, gott ! Vi åt iaf vaniljhjärtan till fikat :D

Jag vill iaf säga att jag älskar dig Daniel Jag älskar dig mamma, Jag älskar dig Pappa, Jag älskar dig IDA, och jag älskar er alla mina vänner och resten av mig släkt, ni vet vilka ni är. EN STOR PUSS Å EN STOR KRAM TILL ER PÅ ALLA HJÄRTANS DAG, i efterskott...

Kommentarer
Postat av: Mia

Kunde inte tänka mig ett bättre sätt att fira dagen än med makaronies och kåv och så du och Daniel!!

Hmmm ja iallafall du ;-)

Puss o Kram!

Postat av: Mamsen

Älskar dig oxå, puss puss

2007-02-15 @ 20:36:41
Postat av: Anonym

hmmm tydligen så älskar du mia mer för hon fick ett par njuta innetofflor från IKEA och JAG då ??? hmm inget snyft jo iofs ett vaniljhjärta det var gott yummi! vi ses

2007-02-21 @ 21:07:49
Ni hittar mig här: http://speltorsken.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback