2 0 å r s F e s t e n !

Här kommer lite bilder från kvällen igår...




Jag vill tacka alla er som uppvaktade mig igår ! Och ett stort tack för alla paket jag fick ! Det var väldigt fina och bra presenter jag fick ! Jag är jätteglad, TACK SÅ MKT ! Och tack alla för en UNDERBAR kväll, utan er, vad hade jag gjort ? Fyfan vad roligt
jag hade, bästa festen på länge ! TACK !


jag fick mkt fina presenter ;
Solglasögon
NY mössa
Ett stort gratulationskort !
Resväska
Finbestick
presentkort på IKEA
Digitalkamera
Ljusstake
presentkort på confetti
Pengar
jättefina BLOMMOR
Vas och Fat
Luffarschack med hutt
Lasse ÅbergTallrikar
Guldigt hjärtHalsband
Nessesär
Massa choklad

JAG ÄR SÅ GLAD !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej.. tack själv!! Jag hade roligare igår vid den här tiden, än vad jag har idag, kan jag säga!!

ha det gott gumman...

2007-02-11 @ 20:27:05
Postat av: Mamsen

Tack för igår, jag hade skitkul!! Sköt om dig, puss puss

2007-02-11 @ 20:47:30
Postat av: Anonym

12/2
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!!!!


Kram Faster

2007-02-12 @ 08:15:46
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen din lilla Pimp!!

Kramiz från the Hillbillies from Kulltorp!

Postat av: Mamsen

Ja må du leva....... Grattis på födelsedagen min lilla gumma, kram mamma

2007-02-12 @ 10:39:03
Postat av: jeanette wernersson

GRATTIS I DAG "LILLA" JOSOFIE på din 20 års-dag önskar Netti med familj

2007-02-12 @ 19:16:27
Postat av: Sofie

Tack så mkt :D

2007-02-12 @ 19:22:48
Ni hittar mig här: http://sofien.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback