Thailand

Jaha, nu var det dags.
Vi bokade resan i februari, det har gått så j*vla fort !!
Vi åker imorn.
Underbart..

Just nu när jag tänker på det känns det helt overkligt, vi ska till andra sidan jordklotet där det är varmt o sommar, ofattbart.. Vi åker ifrån vintern o kylan o snön (om det kommer någon) till sol o bad, helt underbart...

Vi ses igen sen när vi kommer hem, då blir det julfirande !
Ha det bra här hemma alla !

image86

Jag skriver där nerifrån om jag har tid mellan solandet..
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: peter

HA DET VÄRLDSBÄST och Daniel se till att inte bli pruttig denna gången. ps Jag önskar mig 5 par skitsnygga Dieseljeans, 3 Gantklockor, 3 Dieselklockor, 10 Lacoste t-shirt och ett par rolex klockor. Hihihi GOD JUL PÅ ER så ses vi när ni kommer hem.

Postat av: Marlene

ÅÅh jag är ju så trög ibland!! Jag träffade ju dig för några dagar sedan på Ekelunds, åså glömde jag fråga hur du haft det! Kom på det på jobbet sen. Så jag frågar väl nu då.. Hur hade du det Sofie?! Hoppas det var bra. Och nu i efterhand kom jag på att du var brun! Förlåt mig, haha..

2008-01-10 @ 22:28:05
Ni hittar mig här: http://marlenejansson.blogg.se
Postat av: Gabbi

HALLÅ!!! Flera veckor sen du kom hem!! De vet jag!! Jag har sett smyga omkring i svettig sporthall!!
Hahahaha..ha det bäst, vänne å hälsa Mr D
Kramen

2008-01-17 @ 09:05:40
Ni hittar mig här: http://www.mamsen71.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback