vadå uppdater ?!

Jag hinner aldrig. Eller rättare sagt, jag tar mig aldrig tid.
Jag har inte ro till att sitta här. Jag har mycket att stå i just nu.

D o jag har nu börjat kolla efter hus. Idag var vi på vår första visning.
Jag själv tycker att vi ska ha ett billigt o litet hus. Så som Mia o Peters, det är perfekt !
Jag vill iaf bo centralt !!

De huset vi var o kollade på var dyrt o de lär nog stiga i pris med. Iaf en halv mille till o det har jag inte råd med om jag ska kunna köpa det jag vill ha.
(Ni vet kvinnor o deras behov.)

Vi bjuder inte på de iaf !
Vi väntar till vi hittar ett sånt hus som Mia o Peter har !!!

Jag jobbar mycket nu.
Just nu jobbar jag mycket med Brudparets bröllopstårta.
Jag ska ju på bröllop på lördag och jag har fått den stora ÄRAN !!


PETER o MIA SKA BLI MAN o HUSTRU

MAN O FRU GERTSSON
Vänj dig MIA !

Läs mer om bröllopet på  hennes blogg
www.studentmamma.blogg.se

Kommentarer
Postat av: peter blivande den gifte mannen

Haha låter ju trevligt att du myser så på vårt hus. Och ett klokt beslut att inte köpa för dyrt hus för man ska ha råd att leva oxå! Med tanke på din mans extravaganta pokerkunskaper så lär det dröja länge innan ni får råd med ett dyrt hus hahahahahahahaha Go glimne!!!

2007-08-23 @ 19:36:43
Postat av: Mia

Lite bilder från bröllopet tack :-)
Puss


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback