Mia ♥ Peter

I helgen var det bröllop, det finaste bröllop jag varit på !
Det bästa !
Det kan bero på att det var dom Bästa kompisarna som gifte sig.
Jag kan aldrig med ord beskriva hur kul jag hade.
Det är helt obeskrivligt hur underbara NI är.
Vi kommer fortfarande hälsa på er lika ofta, bara så ni vet det ! Tro inte att ni får vara ensamma mer nu bara för att ni är Herr o FRU GERTSSON!


O jag som alltid är så jävla smart, inte, glömde kameran. Hoppas bara att man får bilder skickade av alla !

Jag är så glad för er skull och jag känner verkligen hur mycket lycka det finns hos er !
Jag tror ni är lyckligast i världen !


Tack så mycket !

image72


Det började med att vi åkte buss i drygt en timma, ingen hade någon aning om vart vi skulle.
Vi kom fram till en kyrka o bakom den kyrkan fanns en sjö.
Vi träffade Peter där o gick med honom ner till sjön.
Musiken började spela "För att du finns..." med S. Aldén o Mia kommer gående på en lång grusväg uppifrån kyrkan ner mot sjön. Per leder henne och Jonathan o Emma går brevid. Underbart vackert !
(Där började tårarna komma)
Det var en väldigt vacker vigsel, det blåste lite så man hörde presten lite dåligt. Men man hörde iaf när båda sa ja !!


Sen kom vi till festlokalen.
God mat o dryck.
Underbara människor !!
Det är ju de som krävs.


Det bästa på hela kvällen var när Mia o Peter skulle dansa Bröllopsvalsen.
Dom gjorde en specialare ; Vinervals a la Kulltorp :
FÅGELDANSEN !
HAHAHAHA !


Grattis ännu en gång ! O Vi önskar er all Lycka i livet !

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du har blivit utmanad!!
Ha en bra dag!!

Postat av: Malin

Jag kan tänka mej hur vackert det måste ha varit... Jag skulle grinat som en baby... Det räckte att bara läsa detta så fick jag en klump i halsen. Vill se bild på TÅRTAN fattr du la ;0) Jätte nyfiken vad du hittade på för nåt!! Krams

2007-08-30 @ 09:23:47
Ni hittar mig här: http://malinsmirakel.blogg.se

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback