Jobb,

Jobb, Jobb och återigen jobb. Jag gör inget annat än Jobbar o sover just nu.

Nu kanske ni undrar om jag tycker att det är roligt att jobba ?! :
-Ja det är roligt. Det ända jag gör om dagarna är ju Baka. Det är ju roligt.
Men det är inte roligt när man jobbar överitd.
Idag började jag klockan 4 och slutade klockan 17:00.
Jag är helt slut nu. O det är fredag o allt.

Det är bara att sätta tandpetare på ögonlocken så dom håller sig uppe.
Le är det viktigaste ! Jag ler alltid, det är roligt iaf !

Förstår ni nu varför jag inte bloggar så mycket ?!

Dags att duscha nu sen får man väl dränka sin jävla trötthet i en eller några droppar sprit.
Sen somnar jag nog !

TREVLIG HELG PÅ ER !


Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback