Basja :

Jag vet att jag är konstig men jag hade inget att göra framför datorn medan min D gjorde mat så jag sökte på bajsa www.susning.nu och där fick jag fram detta :

Synonymer till att bajsa:
Bajja
Brumma
BrutalSkita
Björna
Blojnka
Bomba hamnen
Bygga en björn
Coredumpa
Defekation
Dra en kabel
Dumpa en oljebanan
Dunka
Flå en ekorre
Fräsa en kloss
Färsa
Göra en äkta touchdown
Göra negerbollar
Göra nummer två
Göra stort
Ha efterfest
Ha öppning
Kacka
Klossa
Klubba
Kröka en märla
Lassa (dialektalt sydsv.)
Lotsa en kolbåt
Lägga en kabel
Lägga bredband
Lägga en neger
Lägga en negerarm i blöt
Lägga en kanin
Lägga (även klämma) en kabel (på senare tid även lägga bredband om det rör sig om stora mängder avföring)
Massperistaltik
Offra till porslinsguden
Prutta
Ringa Glenn
Sjösätta brungäddan
Skita
Släppa en sjunkbomb
Snyta sig i röven
Sprutlackera (porslinet)
Strypa en body builder
Strypa en neger
Ta en tur med den vita traktorn
Tvåa (Verb)
Tömma tarmen
Tömma tvåan
Urinera hårt bakifrån
Vika papper (efter en vild diskussion om man skulle vika eller knyckla)
Värpa brunägg
Öppna brunögat
Öppna septikslussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

E du bajsig, eller!!? Kram mamsen

2007-08-07 @ 17:26:03
Postat av: ida

du är blåst, vet du de?:)

2007-08-07 @ 21:18:34

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback