Ny vecka :

Oj Oj Oj, redan måndag, tiden går fort som sagt !!

Vi hade det bra i Gamleby, skönt att komma ifrån stan ibland. Borta bra men hemma bäst..
I Gamleby och uppåt är det väldigt bergigt.. Vi var uppe högt på ett berg så vi såg hela stan uppifrån, häftigt ! Jag kom o tänka på en sak när jag stog där uppe, ALLA hus är gula, majoriteten av alla hus i Gamleby är gula. Coolt ! Här i Kalmar är säkert majoriteten av alla hus röda, med vita knutar så klart.. Smittar färgen av sig ? Varför vill man ha samma färg som sin granne ? Vilken färg skulle du ha på ditt hus om du fick bestämma ?

Igår (söndag) var det Fair Play Cup , kära lillasyster spelade, dom åkte ut i semifinalen, så jävla tråkigt ! Det hade varit roligt att se dom i finalen.. Hon fick medalj för bästa spelare en match. (måste skryta)
Ni slog iaf ut Färjestan i kvarten, det är roligt att se !!! Gutt som faan !

Nu ska jag ut o åka inlines med bästa syrran i världen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vitt eller blått, tycker jag är fint. Eller gult, tycker din pappa, tur att vu inte köpt hus!! Kram Mamma

2007-04-02 @ 16:44:14
Postat av: Mia

Ta det lugnt på inlinesen ;-)

Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback