Glad Påsk

Jag vet att jag är jävligt dålig på att uppdatera bloggen. Jag jobbar och när jag inte jobbar har jag ju mkt att göra. Det är ju inte roligt att sitta hemma o inte göra någonting alls, eller sitta o skriva blogg, roligare kan man ju ha..

I veckan har jag varit ute o gått med kära systern, vi har också varit i stan.. Jag har varit på ölands köpstad med världens bästa mamma o hennes bästa vännina. Jag hittar ju aldrig något roligt ändå, skit !

Inga kläder nuförtiden är tillräckligt fina för mig..

Jaha, o sova är det dags för nu igen.. jag ska jobba nu fredag o lördag bara.. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig söndag och måndag. Det är inte så roligt o jobba när man vet att man ska gå upp vid halv två för att vara på jobbet vid två. Det är åt helvete !!!

Jaja, Glad Påsk på er !

image45

Kommentarer

Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback