2 dagar kvar!!

Snart är det dags för Uggly Betty, det får man ju bara inte missa !!! Jag längtar så förbannat !

Igår var man ute o åkte raggarunda med Linnsan o Idaan, roligt o mysigt hade vi det !

Helgen har gått förjävla fort, snart slut på det sköna, tråkigt !

Imorn ska vi, darlingen o jag titta på ännu en lägenhet. Hoppas att den är fin och att vi får den! Den förra lägenheten vi var o tittade på hörde dom inte av sig om.

Idag har man varit ute o rensat ogräs med svärmor, nu är det dags att åka hem o bara inte göra något alls. Mysa med darlingen min iaf !!

Imorgon ska Allis till djursjukhuset och steriliseras, bläää... men det ska bli skönt o slippa höra henne skrika som faan...

Ha det bra nu ALLA !
Puss o kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan va du svär!! ;) Kram mamma

2007-04-15 @ 18:35:21
Postat av: Mia

Hoppas kåtingen mår bra ;-)

Inte Daniel då alltså utan katten :-)
Kram


Skriv nåt vettja!:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Mail::

Ni hittar mig här::

Kommentar:

Trackback